Scrieti ca puteri:
a)cu baza 2,numerele:4,16,8,32,64,4³,8²,8³,8¹²;
b)cu baza 3,numerele:9,81,27,9²,9³,9⁵,27³;
c)cu baza 5,numerele:25,125,625,25³,25⁷,125⁵.
Va rog ajutatima ca imi trebuie urgent!

2

Răspunsuri

2014-10-30T19:07:10+02:00
2 la puterea 2
2 la 4
si asa mai departe
3 la puterea 3
3 la puterea 4 si .....
2 la putere 2 = 4
2 la puterea 4 = 16
aha,ms
inmulteste baza de atatea ori cat este puterea....
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:19:53+02:00
A)  2^{2}  2^{4}  2^{3}  2^{5}  2^{6}  (2^{2})^{3}  (2^{3})^{2} (2^{3})^{3};  (2^{3})^{12}
b)  3^{2}; 3^{4}; 3^{2}; (3^{2})^{2}; (3^{2})^{3}; (3^{2})^{5}; (3^{3})^{3}
c)  5^{2}; 5^{3}; 5^{4}; (5^{2})^{3}; (5^{2})^{7}; (5^{3})^{5}
Crede-ma ca acesta este raspunsul corect!