Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:03:57+02:00
Stefan cel Mare , fiul lui Bogdan al II-lea, a fostDomn al Moldovei între anii 1457 și 1504. A domnit 47 de ani, durată care nu a mai fost egalată în istoria Moldovei. În timpul său, a dus lupte împotriva mai multor vecini, cum ar fi Imperiul Otoman, Regatul Poloniei și Regatul Ungariei. Biserici și mănăstiri construite în timpul domniei sale sunt astăzi pe lista locurilor din patrimoniul mondial.
un multumesc si un celmai bun
macar unul sau amandoua :))
2014-10-30T19:05:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stefan cel Mare a fost fiul lui Bogdan al II-lea si voevodul Moldovei. A domnit 47 de ani, durată care nu a mai fost egalată în istoria Moldovei.El era foarte curajos.Dupa fiecare lupta castigata ,el construia o biserica.Era un om mandru si voinic.El avea o oaste curajoasa si bine pregatita. 
  
            sper ca e de ajuns ,daca vrei mai mult cauta pe google




A fost exact cât trebuia
:)
ma votezi cel mai bun?
pe mine ?
Ma votezi cel mai bun raspuns?