Răspunsuri

2014-10-30T19:05:03+02:00
Un grup de oameni poate migra intr-o regiune mai prospera din cauza unor conditii nefavorabile in mediul in care se stabilisera
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:05:31+02:00
        Majoritatea migratorilor erau germanici sau slavi iar terenurile lor erau mai putin rodnice. De aceea au plecat in cautarea altora mai bune. Apoi, s-au tot gonit unul pe altul, erau impinsi mereu tot mai spre sud.