A).Gasiti diminutivele si augmentativele din textele de mai jos. Indicati sufixele diminutivale si pe cele augmentativale ..
1. Mustacioaia lui, 2 perisorul lui ,
Spicul graului pana corbului
b),Si odata se duce Iavan repede cu cele doua carboabe el stie unde si cumpara unelte de teslarie,doua latutoaie groase,pentru balamale , cateva piroane doua belciuge si un lacatoi zdravan ,si se arunca de-asi face el singur o draguta de racla se poarta sade si imparatul intr-insa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:06:50+02:00
1.Mustacioara- sufix diminutival,,cioara''
2.Perisorul-sufix diminutival ,,isorul''

b) Latutoaie-sufix augmentativ ,,oaie''
   Lacatoi-sufix  augmentativ ,,oi''
 :)
26 4 26
2014-10-30T19:14:24+02:00
Mustăcioaia - augumentativ (sufix "cioaia") Perișorul - diminutiv (sufix "isorul") Latutoaie - augumentativ (sufix "oaie" Lăcăţoi -augumentativ(sufix "oi"
14 4 14