Răspunsuri

2014-10-30T18:55:16+02:00
Intro curt sunt 20 catelusi noi nascuti daca cateaua a plecat dupa mancare 5 catei au dispatut si 3 s au ascuns Cati catei vor fi in curte daca mai exista o catea care a nascut toti atatea catei ?? :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:58:52+02:00
Intrun copac erau 12 mere 4 au cazut 2 au fost luate .Cite mere au mai ramas in pom??

8-2=6
6mere au rams in pom
fghfhfhf e un cod in maghiara dezleaga-l
ghfhfhf
???