Răspunsuri

2014-10-30T18:51:22+02:00
Verbe la persoana a Ia I-a si pronume de pers I si a II-a
Trasaturile eului liric sunt:
verbe la persoana I,forme pronominale de persoana I,substantive in cazul vocativ,verbele la modul imperetiv,interjectii,exclamatii si interogatii!!
mersiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:51:46+02:00
Eul liric isi face simtita prezenta in text prin marci lexico-gramaticale ca:-pronumele si adjectivele pronominale la persoana 1-sau verbe la pers 1-modul principal de expunere intr-un text liric, este monologul liric (adresat sau nu), dar poateaparea si descrierea.-limbajul este sugestiv si expresiv, folosindu-se imaginile artistice si figurile de stil precum sicuvintele cu sens figurat.-textul poeziei este structurat in strofe si versuri, valorificandu-se astfel muzicalitatea limbajuluirealizata prin elemente de prozodie (rima, ritma, masura de vers), dar si prin figuri sintactice(repetitii, refrene), sau de sunet(aliteratii, asonante)
1 5 1