Răspunsuri

2014-10-30T18:43:16+02:00
Muntii alpi,muntii padurea turingiei,marea scotiei,marea cretei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:51:21+02:00
Marea Caspica,marea neagra, marea rosie, marea  mediterana, marea aral, marea chinei de sud,marea arfura,marea timor, marea banda,marea java,marea sulawesi, marea chinei de est, marea chinei de sud, marea japoniei, marea bering, marea ohotsk,marea ciukotsk etc.  Muntii Himalaya,muntii kunlun,muntii carpati,muntii hindukush, muntii zagros,muntii altai,muntii altaiul mongol,muntii hingganul mare,muntii ural,muntii cumpene de ape, muntii  coastei etc.
dami u un mesaj
poti sa ma gasesti
da
trimite tu un mesaj si apoi vb
da dar eu nu stiu cum sa te gasesc