Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:41:48+02:00
Sunt stricate=predicat nominal,exprimat prin vb copulativ,modul indicativ,timp prezen,persoana a treia,nr sg=np exprimat prin adj gen neutru,nr sg,grad de comparatie pozitiv
merele nu face parte din predicatul nominal...el este subiect exprimat prin substantiv si substantivul nu are persoana
deaia ziceam . daca merele nu are persoana nici pn nu are persoana (cred) :\
dar verbul in sine are persoana(orice verb are persoana)..
aaaaa...... ok ! ms :*
npk :*
2014-10-30T18:43:51+02:00
Sunt= verb copulativ, timpul prezent, persoana a III-a numarul plural, functia sintactica de predicat nominal.  ( functie sintactica= ce e ca parte de propozitie. In caz de nu stiai.)

da este predicat nominal dar apare si numele predicativ care face parte din predicatul nominal
Nu stiu ce vrei sa zici. Sunt in cls. a 5-a si nu am invatat inca asta.
eu sunt cls a saptea
eu a 6-a :))