Răspunsuri

2014-03-02T19:08:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El l'a certat. 
Dintr'o carte am luat acel rezumat.
Intr'un an am terminat acel caiet.
Noi ne'am certat.
El ia o catre.
Ea spune ca nu a venit atunci .


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T19:10:21+02:00
Mama l-a trimis la piata.
Andrei s-a dus la scoala.
Dintr-o data o priveliste incantatoare i-a aparut in fata ochilor.
Maria ia cartea si se aseaza pe fotoliu.
Eu sunt neam cu tine
Noi ne-am jucat pana seara.
Ea este cea mai buna prietena a mea.
2 5 2