Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-30T18:38:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna copacel!                                                                                                              -Buna, ce faci?                                                                                                             - Bine tu?                                                                                                                     -Bine fac.                                                                                                                      -Acum vreau sa stau cu tine umpic ca o sa ma duc la teme.                                       - Ok.                                                                                                                            -Deja a trecut timpul pa!                                                                                               -Pa ,de ce pleci?                                                                                                          - Pentru ca mama mea mi-a spus sa ma duc cu ea la teatru!                                       - Ok pa!                                                                                                                        - Pa copacelule!
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:04:21+02:00
_Copacelule , sunt invidoasa pe tine pentru ca tu esti infrunzit si ii ajuti pe toti , imi ti mie umbra , animalelor le ti drept casa, pasarilor de ajutor, casuta lor , dar eu nu fac nimica bun... murmura ea
_Cum sa nu ... suiera copacul ajutat de vant... Tu ingrijesti florile , culegi roadele copacilor de aici, dai mancare la pasarele si mgandeste putin la chesti asa.. tu esti cea care conteaza aici nu eu!
_Eu nu te cred.
_Pai daca nu ai grani pasarile si uda gradina , nu m-ai uda pe mine , eu nu asi mai tine umbra pe aici . si nici animalelor nu asi fi de folos
_nu ma-m gandit asa niciodata
_ Acum cel mai important lucru e ca ai ajutat intreaga lume ... 
_ Intreaga lume dar cum ? il intrerupse ea
_Cand m-ai plantat ai facut un bine.

Apoi cand vantul s-a oprit si discutia lor lafel. fata intelese ca trebuia sa continue ce ce incepuse.. sa aiba grija de natura!
 
NU UITA SA DAI  UN NUME FETEI SI SA MAI ADAUGI DIACRITICELE SI DESIGUR, LOCUL , TIMPUL ACTIUNEA SI INCA 1-2 PERSONAJE CA SA FIE MAI FRUMOS ! 
 
    SI INCA CEVA : NU IUTA SA-MI EVALUEZI RASPUNUSL SAU SA MULTUMESTI (ORI CEL MAI BUN RASPUNS)



6 4 6