Răspunsuri

2014-10-30T18:41:03+02:00
A este 32 plus 3B 
32+3B+B egal 96
32+4B egal 96
4B egal 96-32
4B egal 64
B egal 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:43:32+02:00
A = 32 + 3b    poti inlocui pe a cu 32 + 3b           atunci                                          32+3b+b=96    observam ca sunt mai multi de b asa ca daca ii vom aduna nu se schimba rezultatul                                                                                                  32 +4b=96            putem afla cat fac cei 4 b                                                          4b=96-32                4b=64    iar acum ca sal aflam pe b impartim pe patru la 64           64:4=16      b=16      a= 32 +16 ori 3    a= 32 + 48  a = 80                  sper ca te.am ajutat
1 5 1