Răspunsuri

2014-10-30T18:32:09+02:00
Unchi ascutit
sper ce team ajutat

COINCÍDE, pers. 3 coincide, vb. III. Intranz. 1. (Despre evenimente, fenomene etc.) A se petrece simultan, a se produce în același loc. 2. A fi identic, a se potrivi întocmai. ♦ (Despre linii, figuri, suprafețe) A se suprapune perfect.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:32:45+02:00
Unghil AOB este nul.
cu ce sa te ajut?
o proble de matematica
intra pe profilul meu si ai sa vezi
ok
liviudraghici ma mai poti ajuta la urmatoarea intrebare????