Răspunsuri

2014-10-30T18:26:33+02:00
Este forma inversa a verbului la prezent"se pare" insotit de pronumele personal"mi".succes!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:29:01+02:00
Sau "mi se pare" în limbajul standard. Ce ai tu, este limbaj popular, iar cratima e folosită la aceasta inversiune specifică oralitatii în care două pronume diferite ('mi' + 'se') se alipesc verbului 'a părea'.
2 4 2