Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:25:13+02:00
Cu ajutorul sufixelor si prefixelor de exemplu sa luam cuvantul auriu-format prin derivare cu sufixul iu de la subst aur...asa poti sa faci in continuare cu urmatoarele cuvinte
daca vrei sa
da*
auriu-prin derivare cu sufixul iu de la cuvantul aur,demult-prin sudare (de+mult),Santilie-prin sudare,deasupra-prin derivare cu prefixul "de" de la asupra,Tara-de-Jos-prin alaturare cu cratima,vier-prin derivare cu sufixul "r" de la vie,sprancenat-prin derivare cu sufixul t de la spranceana,nenumarat-prin sudare (ne+numarat) neclintit-prin sudare (ne+clintit) trecator-prin derivare cu sufixul tor de la verbul a trece...
Multumesc.Mai ajutat foarte mult :*
cu placere :*
2014-10-30T18:25:25+02:00
Sau adaugat sufixele:iu,uta,lie,r,at,at,it,tor,i.
sau adaugat prefixele:dea,ne,ne,im.
la Tara-de-Jos nu stiu