Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:09:38+02:00
Sufix = sunt sunetele au grupulrile  de sunete asezate dupa radacina pentru a forma cuvinte noi.
3 3 3
2014-10-30T18:09:54+02:00
Sufixele sunt grupurile de sunete care se aseaza dupa radacina
ex:prieten+suf oasa
copil+suf aros
prefixele sunt grupurile de sunete care se aseaza inaintea radacinii
ex:batran+pref im
piatra+pref im
Comentariul a fost şters
Ms mult mea fost de mare ajutor