Răspunsuri

2014-10-30T18:16:39+02:00
Halloween is a wonderful holiday, where you can wager persons wearing scary clothes, and eat a lot of sweets. I look forward to this celebration

traducere: 

halloween-ul este o sarbatoare minunata ,in care poti sa parii persoanele , sa porti haine infricosatoare ,si sa mananci o multime de dulciuri. astept cu nerabdare aceasta sarbatoare




ce cl esti?
traduce bine
eu numai acolo imi fak temele la engleza
si am 10
Clasa 8 a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:35:02+02:00
Hallowen este o sarbatoare foarte minunata . Copii de obicei se mascheaza in diferite persoane spre ex. vampiri. Seara copii iau un bostan apoi pun in el o luminare si pleaca pe la casele oamenilor si spun ne dati ori nu ne dati in caz ca oamenii spun ca nu au dulciuri copii spun ca nu placa pina nu primesc ceva...
Halloween is a very wonderful celebration. Children usually masks in different people ie. vampires. Evening kids get a pumpkin and then put a candle in it and go to people's houses and say Trick or give us in case people say they have sweets kids say they do not board up not getting anything ...
Traducerea de unde ai luat-o?
Sigur e buna?