Răspunsuri

2014-10-30T18:02:13+02:00
PAI ZI CINEI IN FAMILIA TA SI CUM SUNT EI SITI FAC O COMPUNERE
12 clasa 6
numele tau?
Comentariul a fost şters
bine
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:08:05+02:00
                                              familia mea                                                                                                                                                                                   familia mea este o familie foarte iubitoare si care ma iubeste foarte mult si nici eu si nici ei nu avem secrete uni de alti pentru ca suntem o familie unita foarte iubitoare ,foarte iertatoare . 
Comentariul a fost şters
ioana
Comentariul a fost şters