Răspunsuri

2014-10-30T18:00:52+02:00
4ca +6cr=26 lei 
2ca+1cr=11/x2= 4ca+2cr=22   si acum scazi din prima relatie pe a doua si o sa ai 
4cr=4 lei=>1cr=1leu
iar 2ca=11-1=10lei=>1ca=5 lei
1leu+5lei=6lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T18:06:09+02:00
Caiete=x si creioane=y
4x+6y=26
2x+y=11 => y=11-2x
x+y=?
4x+6y=26 <=> 4x+6(11-2x)=26 <=> 4x+66-12x=26 <=> 66-8x=26 <=> 66-26=8x <=> 40=8x <=> x=40:8 <=> x=5
y=11-2x=11-2x5=11-10=1
x+y = 5+1=6