Răspunsuri

2014-10-30T17:51:24+02:00
Iubire-ura
aici-acolo
devreme-tirziu
dea lungul-dea scurtul
Intr-o familie nu trebuie sa fie prezenta ura.
Acolo,pe masa,sta cartea deschisa.
Mama m-a certat ca am venit tirziu acasa.

dea lungul nushtiu
OBRAZNIC-POLITICOS
da
UN ELEV TREBUIE SA FIE POLITICOS SI ORDONAT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:51:50+02:00
O privea cu ura pe fata acestuia.
A salutat politicos batranica din statie.
Emma s-a dus acolo pentru  a face cumparaturi necesare zilei de Halloween.
S-a trezit tarziu, datorita zgomotului enervant.
Arhitectul a facut niste masuratori de-a latul statuii.

Sper ca te-am ajutat! :)

2 5 2