Răspunsuri

2014-10-30T17:47:26+02:00
Iarna sunt niste geruri napraznice 
Eu am niste parinti grozavi.
Peste dealurile inapezite au dat geruri puternice.
Foarte multe grozavii sa intimplet la scoala.
in luna ianuarie au fost geruri naprasnice
copiii fac multe grozavii
eu am niste prieteni grozavi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:48:25+02:00
Copii la serbarea "toamna de aur" au manifestat initiativa si au facut multe grozavii.
In aceasta iarna se asteapta geruri nemaipomenite.
2 3 2