Răspunsuri

2014-10-30T17:46:06+02:00
A insira-prin derivare cu prefixul in si sufixul a,de la subst sir.... omenesc-prin derivare cu sifixul enesc de la subst om.... infiorare-prin derivare cu prefixul in si prefixul are de la cuvantul fior (astea le-am stiut)
la ultima am scris prefixul si prefixul...
dar trebuia prefixul si sufixul
sper ca ti-ai dat seama :*
multumes
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:49:49+02:00
A insira-substantiv format prin dervivare cu prefixul ,,in-,, si sufixul ,,-r,, de la substativul sir
omenesc-adjectiv format prin derivare cu sufixul ,,-enesc,, de la substantivul om
a se dislipi-verb format prin derivare cu prefixul,,dis-,, de la verbul a lipi
a pribegi-verb format prin derivare cu sufixul,,-i,, de la subtantivul pribeag
jalnic-adjectiv format prin derivare cu sufixul ,,-nic,,,de la substantivul jale
infiorare-substantiv format prin derivare cu prefixul,,in-,, si sufixul,,-are,, de la substantivul fior
2 5 2