Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:43:24+02:00
Marca de pe scrisoare era din strainatate
marca de blugi este de firma

imi era mila de pisica ce statea in frig
corabia era la o mila departare de tarm
4 4 4
2014-10-30T17:47:01+02:00
"Adidas" este o marcă de sport renumită. - Cine marcă gol în acest sezon la Steaua? - Nimeni nu a venit la mila autorităților locale pentru o masa calda zilnica. - Mi-e milă de cățelușul șchiop!
nu este bine reformuleaza
Daaa, here, "marchează"!
Scrie phone-ul aiurea!
Răspunsul tău e perfect!