Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:43:35+02:00
Vestit : anuntat  sau celebru                                                                                     abatut :distras , departat                                                                              nastrusnice:neobisnuit                                                                                      incordat : tensionat , nerabdator
2014-10-30T17:44:04+02:00
Vestit=celebru
abatut=trist
nastrusnic=obisnuit
incordat=strans
1 5 1