Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:37:46+02:00
Scorburos-prin derivare ; cu sufixul ,,os''
cateodata-compunere;prin alaturare
dezleaga-prin derivare cu prefixul ,,dez''

sper ca am fost de ajutor! :)
1 5 1
2014-10-30T17:37:49+02:00
Scorburos= s-a format prim derivare cu sufix
Cateodata= s-a format prin compunere prin contopire sau sudare
Dezleaga= s-a format prin derivare cu prefix