Răspunsuri

2014-10-30T17:36:06+02:00
A cazut-s-a ridicat
au mancato-au lasat-o neatinsa(depinde de context)
a rasarit-a asfintit
s-a uscat-a inflorit
a strigat-a soptit
a umezit-a sters
insotit-neinsotit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:38:06+02:00
A cazut= s-a ridicat.
au mancat-o= au ...
a rasarit= a apus.
a usca= a uda.
a umezit= a uscat.
a strigat= a soptit
insutit= ...
ru stiu da prieten amea i clsa 4 si nus tie
aa ok sper ca te-am ajutat