Răspunsuri

2014-10-30T17:31:29+02:00

Mihai Eminescu a fost un poet.A fost luciafarul poeziei romanesti.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:32:18+02:00
Mihai Eminescu este unul din cei mai mari scriitori .. s-a născut la Botoşani la 15 ianuarie 1850. Este al şapte-lea din cei 11 copii ai căminarului Gheorge Eminovici, provenit dintr-o familie de ţărani români din nordul Moldovei şi al Ralucăi Eminovici, născută Juraşcu, fiică de stolnic din Joldeşti. Îşi petrece copilăria la Botoşani şi Ipoteşti, în casa părinteasca şi prin împrejurimi, într-o totală libertate de mişcare şi de contact cu oamenii şi cu natura. Această stare o evocă cu adîncă nostalgie în poezia de mai târziu ("Fiind băiat…” sau "O, rămîi").
Mihai Eminescu a fost unul dintre cei mai mari scriitori ..Acesta s-a nascut la Brosteni ziua lui era pe data de 15 Ianuarie 1850..povestiile lui au fos minunate!!
da si multumesc daca ti-am fost de folos