Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:28:02+02:00
Mediu natural – sistem alcătuit din componente fizice, plante şi animale, fără a exclude implicaţiile societăţii umane asupra ansamblului de relaţii. Me­diul natural este obiectul de studiu al Geografiei fizice.
1 5 1
2014-10-30T17:28:30+02:00
Mediul geografic este un sistem specific Terrei, rezultat din combinarea şi interacţiunea tuturor componentelor proprii Pământului (litosfera, atmosfera, hidrosfera, biosfera, inclusiv omul şi activităţile sale).