Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:15:29+02:00
Gutuie...Cred şi sper:))
STRUGURI!!!!!!!
:)...Pt mine banuiesc??? ...Multumesc!!
Cate o data cel mai usor pare cel mai greu MERSI :) :) :D
Sunt scrise invers... :)... Experinta...la Words...pe tel... :P
ok :P
2014-10-30T17:16:21+02:00
DIN TOATE LITERELE SA SE PRIMEASCA UN CUVINT???
acus voi incerca
M_a ajutat Doinita :) E struguri :) :) Ce usor era si nu am vazut :)
da amn vazut, mai era asa inbtrebare vroeam sati scriu si cind colo am vazut ca cineva ma intrecut:D bafta)))
Nu te-a ajutat Doinita!!! Doinita a spus gutuie...EU TE_AM AJUTAT!!!
bravo