URGENT!!URGENT!!URGENT!!URGENT!!

Va rog raspundeti-mi la aceasta intrebare este despre pinguini!

Lines 2 and 29. Why do the emperor penguins walk 50-60 kilometres from the sea to their breeding grounds in March,but then have to walk 150 kilometres back to sea in August?

2
Liniile 2 și 29. De ce pinguinii imperiali merG pe jos 50-60 km de la mare la locurile lor de reproducere din luna martie, dar apoi trebuie să meargă 150 km înapoi la mare în luna august?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:18:26+02:00
Femelele fac un singur ou care este protejat de mascul in timp ce femela se intoare inapoi la mare pentru a se hranii.Apoi parintii sunt ocupati cu culegerea hranei si protejarea puilor in colonie :) daca vrei in engleza lasa com :)
Te rog!
The female lays a single egg, which is incubated by the male while the female returns to the sea to feed; parents subsequently take turns foraging at sea and caring for their chick in the colony.
Thanks! :)
si alta data :)
ma da nu e asta
2014-10-30T17:38:33+02:00
E vorba despre masculii care la intoarcere se dau pe gheata cu burta si de asta merg 150 de kilometri ..Cand se duc o iau prin mare iar acuma trb sa ocoleasca marea.
Am luat nota 10 la lectia asta ..