Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:10:33+02:00
Sare cu sensul de condiment si cu sensul de actiune
siret cu sensul de component al incaltamitii si cu sensul de insusire
marecu sensul de dimensiuni sicu sensul de loc in care mergem vara
rosie cu sens de culoare si cu sens de leguma
toc ca tocul de ochelari si catocul de usa
ochiul de la aragaz si organul de simt
1 5 1
2014-10-30T17:13:57+02:00
Sare = a sari / condiment
siret =snur/hot
mare=apa/marime
rosie=culoare/planta
toc =de la pantof/de la usa
ochi=organ pt a vedea/de apa
 Sper sa mearga Succes!