Răspunsuri

2014-10-30T17:08:28+02:00
El are mreu ultimul cuvant 
La compunere am gresit un cuvant

Am desenat un cerc
Ei s-au asezat in cerc

Are un chip frumos
S-a aratat in chip maiastru 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:16:28+02:00
Ai incredere in cuvantul meu.
Cuvintele analizate mi s-au parut grele
Am studiat cercul la matematica
Sala de dans era in forma de cerc
Parte de est a asiei se numeste cercul polar  al pacificului
Chipul ei mi-a amintit de mine.
Scrie intr-un chip original

4 5 4