Răspunsuri

2014-10-30T17:00:58+02:00
30 hl = 3 kl 
20 secole = 2 milenii
la ultima banuiesc ca e metrii 
1500 000 dm= 15 000 dam 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:12:03+02:00
58000 kg+700 q=58 000 kg+70 000 kg=128 000 kg=128 t (1 q=100  kg si 1 t=1000 kg )
400 ddal- 100 dal=8000 l-1000 l=7000 l=70 hl=7 kl (1 ddal=20 l....1dal=10 l...1 hl=100 l...1 kl=1000 l )
20 ani*100=2000 ani=20 secole=2 milenii 

2 5 2