Explicati ce este gresit in urmatoarele enunturi: 1. Ateneul are cea mai perfecta acustica. 2.Intercontinentalul este un foarte excelent hotel. 3.Arhitectura Vilei "Mina Minovici" este de cel mai superior nivel.

Va rog, repede !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T18:27:50+02:00
Adjectivele "perfecta", excelent" si "superior" au deja sens de superlativ, de aceea nu este corect sa le trecem la alte grade de comparatie decat pozitivul (forma de dictionar a adjectivului.
"cea mai perfecta", foarte excelent" si "cel mai superior " sunt forme pleonastice.
37 4 37
2014-03-02T18:34:21+02:00
SUPERLATIVUL NU ARE GRAD DE COMPARATIE
PERFECT E MAXIM, NU POTI SPUNE CEA MAI PEREFECTA SAU FOARTE EXCELENT...NU EXISTA CEVA MAI PRESUS DE EXCELENT
9 3 9