Răspunsuri

2014-10-30T16:53:23+02:00
Imens-urias
greu-dificil
abatut-amarit
coplesit-emotionat
corect-cumsecade
dusman-inamic
liber-independent
a pune-a aseza
a scoate-a extrage
a scrie-a nota
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T17:03:53+02:00
Destept-inteligent
Frumos-dragut
urat-scarbos
mare-urias
mic-pitic
a invinge-a castiga
greu-dificil
a pune-a aseza
a rade -a te amuza
indiferent- nepasator 


2 5 2