Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:50:15+02:00
Elipsa-am invatat la mate despre elipsa (este  o asezare in forma de semi luna)
parintiiau emigrat in italia(sau dus)
au participat la un concurs culinar (tine de gatit)
paronim -omis   el a omis  ex 3.( a uitat ,,,) sper ca team ajutat 
o intrebare cum se pune? eu iam dat 5 stele
pai can iti raspunde cineva altul adica tu sa pui la mn cel mai bun iti apare iin dreapta
akolo
ok
ok
2014-10-30T16:56:37+02:00
Elipsa e un semicerc
el a emigra inapoi in america
maria a participat la un concurs culinar
el a omis asta
2 3 2