Răspunsuri

2014-10-30T16:29:06+02:00
A insira- prin derivare: cu sufix al privatului(daaca ati facut_)
omenesc-prin derivare
a dezlipi-derivare, cu sufix al privatului
a pribegi- conversiune(depinde de context), dar poate fi si derivare.
jalnic-derivare sau conversiune(context)
infiorare-derivare cu sufix si prefix

Sper ca te-am ajutat! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:29:28+02:00
A insira-format prin derivare cu prefixul ''in'' si suf. ''a''
omenesc-format prin derivare cu sufixul ''enesc''
a dezlipi-format prin derivare cu prefixul ''dez''
infiorare-format prin derivare cu prefixul ''in'' si sufixul ''are

11 4 11
ms
si cu a prebigi
stefana 2000 imi zici cu prebigi
Pai depinde de contex...Dar cred ca este prin conversiune
da