Alcătuiți o compunere cu titlul Copilărie pornind de la următorul citat:
Așa eram la vârsta cea fericită și cred că așa au foat toți copiii, de când îî lumea asta și pământul
VĂ ROG..E URGENT!!!
MERSSI

2

Răspunsuri

2014-10-30T16:27:51+02:00
Asa eram eu la varsta cea fericita si asa cred ca au fost toti copiii,de cand ii lumea asta si pamantul.
De cand eram mica eram foarte rea,faceam foarte multe nazbatii si de fiecare data cand maa ma certa tataie o certa pe ea si ii spunea sa nu ma mai certe.Bunicul meu este cel mai bun si ma mandresc cu el.De cand m-am nascut,el m-a rasfatat si-mi lua tot ce vroiam eu,dar,el ma invata si prostii care ma punea sa le spun oamenilor,i-a fost greu mamei si tatei sa ma dezvete.Pentru el eu sunt printesa lui.De cand eram mica mama ma invata sa cant si ma alinta si ea foarte mult.
Eu am devenit printesa lor mica de cand m-am nascut si nu le intoarce spatele cand voi fi mai mare si ii voi iubi nemasurat pe parintii si bunicii mei mai mult decat se poate si voi avea grija de ei la batranete.
98 4 98
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:42:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eh, copilarie, poate doar un cuvunt cu o mie de intelesuri sau poate doar un joc cu fantezie si culoare....dar totusi ceva neexpliicabil
    Cand eram eu copil , lumea parea o nuca culeasa cu bunica din padure, mica si neinsemnata .Facand numai trasnai si totusi nestiind ce sunt eram mereu in centrul atentiei.Asa eram la varsta aceea fericita pe la 4-5 ani ,si cred ca asa au fost toti copii de cand e lumea si pamantul.
     Imi amintesc mereu cu zambetul pe buze clipele dulci cand furam mere sau cand intram in odaia bunicilor si se simtea miros de placinta abia scoasa din cuptor. Fara dar si poate faceam numai trasnai , si inca mai am semne , dar parca fara toate cele facute copilaria nu si-ar mai avea rostul , caci cel ce n-a facut vreo prostie atunci nu poate spune ca a fost copil . Erau vremuri bune , pana si prima zi de scoala mi-o amintesc , fericita si ea . Cu ghiozdanul in spate si cu fata luminoasa paseam timid in curtea scolii , plina de copii si parinti .Apoi cu nerabdare numaram zilele si orele si minutele asteptand vacanta mare , cand mergeam la dragii mei bunici . Copacii erau palate iar florile slujitori loiali , padurea o carte cu povesti nedeslusite si mistere iar dealurile campuri de lupta .La baza e afla imaginatia fara de care nu facem nimic. 
      Pe scurt copilaria mea a fost minunata , nu o pot explica , nici toate paginile din lume nu mi-ar ajunge sa o povestesc , dar undev ain inima mea pastrez clipe pe care le spun mereu zambind . (cu placere )

139 4 139
pornind de la citatuul de mai sus nu inseamna ca trebuie sa incepi textul cu el ci inseamna ca trebuie sa te referi la intelesul lui in comunere
merssii fffooaaarrrttteeee muuulllltttt :*
cu mare placere :**