Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:36:05+02:00
58000 kg+700q= 58 t+ 0,7t=58,7t
400dal-100dal=300dal=30hl=3kl
20anix100=2000ani=20secole=2milenii
900 000 min:6= timpul nu poate fi exprimat în unități de măsură pentru distanțe. Dacă e vorba de 900 000m:6=150 000m=1 500 000 dm=15 000 dam
asa este la ultima transformare exact cum scrie in enunt ,,cu atentie,,
2014-10-30T16:37:08+02:00
58000kg+700q=128t
400dal-100dal=30hl=3kl
20anix100=20secole=2milenii
ultima?



asa este la ultima transformare exact cum scrie in enunt ,,cu atentie,,