Răspunsuri

2014-10-30T16:22:07+02:00
(7900-790)+(100000+100000:1000)=7110+(100000+100)=7110+1000100=107210
multumesc,mai am postate ex ma poti ajuta,te rog?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:26:36+02:00
7900-(7900/10)+100 000+(100 000/1000)=7900-790+100 000+100=7110+100 100=107210
Cu placere! Bafta!
merci,am un ex postat axbxc=...ma poti ajuta,te rog!
Am vazut...cel cu a*b*c=600 000...Ti-am raspuns...de cind l-ai pus prima data... :)