Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:23:49+02:00
10 000=1000dam=100hm=10km
8000=800hg=80kg
460 000dl=46000dal=4600kl
3000kg=300q=30t
2000=200decenii=2milenii=20secole
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-30T17:04:41+02:00
10000m=1000dam=100hm=10km
8000g=80hg=8kg
460000dl=4600dal=46kl
3000 kg=30q=3t
2000ani=200 decenii=2 milenii=20 secole
1 5 1