Comparati nr. :
a)3²² 2³³
b)4³³ 3 la puterea 44
c)7²² 49 la puterea 11
d)5 la purea 44 576 la puterea 11
e)2 la putere 34 3 la puterea 17
f)3 la puterea 333 27 la puterea 111

2
szuzatima dar nam stiut sa scriu pe pc puerile
puerile
puterile

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:18:56+02:00
1)m.mare 2)m.mic 3)m.mare 4)m.mare 5)m.mic 6)m.mic
primul decît al doilea
la toate
astia
şi pune mulţumesc
m.mare 2)m.mic
2014-10-30T16:20:56+02:00
3²² = 3 la puterea 2*11 = (3²) la puterea 11 = 9 la puterea 11
2³³ = 2 la puterea 3*11 = (2³) la puterea 11 = 8 la puterea 11
deci 3²² > 2³³. la fel e si la b)

la c) il scrii pe 49 ca 7
², deci vei avea 7 la puterea 22, deci numerele sunt egale

stiu si la celelalte dar nu pot sa mai scriu acum. iti scriu mai tarziu