Răspunsuri

2014-10-30T16:12:24+02:00
Cu sens de aglomerare(numai la obiecte)
O padure de macarale lucreaza neincetat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:12:50+02:00
De exemplu :  Padurea de copii, se afla nu departe de casa.
                      Padurea de ostasi, era gata sa inceapa razboiul.

Depinde si de context. POti incerca sa faci propozitii dupa exemple, asociind ceva comun cu o padure.
:)
Dar acela nu este sensul figurat?
Nup. La sens figurat ar fi asa: Padurea de sulite, statea parca amenintand pe oricine trecea!
Padurea de sulite sunt brazii care au aceasta forma specifica sulitei :)
Multumesc
:)