Va rog din sufflet cn stie sa-mi spuna si mie!Plsss!!

a)180 de grade - 48 grade si 12 minute
b)180 de grade - 120 grade 13 minute si 17 secunde
c)90 de grade - 48 grade si 12 minute
d)90 de grade - 18 grade 30 minute si 25 secunde
Va rog multt de tott cine stie raspunsul sa-mi spuna si mie ca am nevoieee urgentttt!!Va multumesc! :* :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:13:34+02:00


a.132 grade si 12 min

b.60 grade 13 min si 17 sec

c.42 grade si 12 min

d. 72 grade 30 min  si 25 sec

sper ca te-am ajutat

Mersiii multt de tott :* :* :*
M-ai ajutat ff mult
sa cresti mare
2014-10-30T16:19:04+02:00
180-48grade 12'=130grade 12'
180-120grade 13' 17''=60grade 13' 17''
90 - 48grade  12'=42grade 12'
90-18grade 30' 25''=72grade 30' 25''