Salutare!
Am la geografie lectia repartitia geografica si densitatea populatiei si
profa a zis cand ne asculta ne intreaba si de ce densitatile sunt mari
si mici? Imi puteti explica? Mentionez ca ne-a spus in ce locuri si cati
locuitori.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T17:59:41+02:00
Densitatile sunt variate de la tara la tara oras la oras . Depinde de dezvoltarea orasului (infrastructura,locuri de munca,fabrici ,etc). Ea reprezinta numarul de persoane de pe un kilometru patrat 


2 5 2
2014-03-02T18:12:51+02:00
Densitatea reprezinta Populatie adica nr deloc supra . Impartita la nr de km patrati . Variaza de la tara la tara si e influentata de mai multi factori
1 5 1