Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:04:04+02:00
Impresurat-prin derivare
mincinoasa-derivare
decat-compunere,alaturare(depinde de context)
picaturile-conversiune(depinde de context)
de incredere- prin derivare
tristete-derivare, si sau poate fi si conversiune , dar depinde doar de context! :)
5 4 5
2014-10-30T16:08:37+02:00
1. derivare
2.compunere
picaturile conversiune
de increderee -  derivare
tristete derivare 

1 5 1