Răspunsuri

2014-10-30T15:57:43+02:00
Neagresiv,inagresiv,pasnic
antonimele trebuie sa fie aceeasi parte de vorbire !
de acord Daniela014
pai LA mine e aceasi parte de vorbire
de ce esteraportat ca abuz?
pentru ca antonimele trebuie sa fie aceeasi parte de vorbire ! spre exemplu : agresivitate = neagresivitate , inagresivitate , pasnicie ( si nu cum ai spus tu : neagresiv , inagresiv , pasnic . Tu mi-ai dat antonim pentru „agresiv” , nu pentru „ agresivitate ” . Daca nu ai inteles nici acum , las-o balta Escu0110 !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:58:31+02:00