Răspunsuri

2014-10-30T15:53:53+02:00
Cearta,curaj, marul lui adam nu stiu, angajare, vina mea

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Nyk
  • Ambiţios
2014-10-30T15:58:12+02:00
Mărul discordiei - subiect de ceartă sabia lui Damocles- pericol iminent mărul lui Adam -nodul gâtului mărit. curriculum vitae- istoricul vieții mea culta- greșeala mea modus vivendi- mod de a trai stricto sensu- ceva ce trebuia fãcut neapãrat
3 4 3