Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:49:45+02:00
Este simplu din 4 in 4 ani adica 87/4=21,3 ori deci de 21 de ori si-a serbat ziua de nastere.Cand luna februarie are 29 de zile este an bisect si asta se intampla 1 data la 4 ani 
2 4 2
2014-10-30T21:08:00+02:00
De 21 de ori pentru că 29 februarie apare odată la 4 ani, în anii bisecți cu 366 zile. Numărul anilor bisecți din acest interval de timp (87 ani) este 21.
3 4 3