Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T15:39:00+02:00
Jocul meu preferat este voleiul...Voleiul este un sport foarte frumos si nu este nici prea greu..Trebuie sa sti cum sa lovesti mingea cand ajunge la tine si sa  faci in asa fel incat mingea sa nu ajunga pe jos..Este un sport foarte palpitant.
2014-10-30T15:39:59+02:00
Tenisul de câmp este un sport jucat fie între doi jucători (simplu), fie între două echipe a câte doi jucători (dublu). Jucătorii folosesc o rachetă pe bază de racordaj pentru a lovi ominge de cauciuc acoperită cu pâslă peste fileu, mingea trebuind să ajungă în terenul adversarului. 
Consider ca e un joc care ar merita jucat deoarece intensifica musculatura, dar ajuta si la mentinerea sanatatii. De asemenea orice sport ai practica este bun atata timp  cat iti place si il faci din inima.
asta lam gasit pe comp,
andeead ajutama tu te rog