Spunetimi va rog cu se numeste celula aceasta si cum se numesc toate organitele ei numerotate

imi trebuie urgent

2
nu celula animala sau celula vegetala dintre acestea doua
vegetala
Comentariul a fost şters
eu as crede cai animala
dar nu ma intereseaza mai mult toate organitele numerotate imi trebuie

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T16:06:15+02:00
1. perete celular
2. membrana plasmatica
3. nucleu
4. cromatina
5. nucleol
6. mitocondrie
7. reticul endoplasmatic rugos
8. aparat Golgi
9. ribozomi
10. citoplasma
11. microtubuli
12. vacuola
13. cloroplasta (cu graunte de amidon)
2014-10-30T16:20:12+02:00
Celula-  organite: amembranare-(ribozomi)  , unimembranare-(RE-n,RE-r  AG), bimembranare-(mitocondrie, nucleu, cloroplast)